Dagen-

Sho! Gjorde de här inlägget igår men de kom aldrig upp!-.- aja "idag" var jag i skolan,blablabla tråkig oh lång dag till 4..aja efter skolan drog jag direkt till Slussen och där skulle jag möta min tjejgrupp(saknade)! Vi tog båten till grönan och hade as kul där med några andra grupper! Verkligen as roligt och nu är man verkligen som bästa vänner med alla i gruppen! Tajta liksom! Väldigt glad att få lärt känna dem underbara flickorna alltså! Vi köpte typ glass och sånt där oxå,Heba tvingade mig upp i frittfall tilt. ALDRIG MER. NEVER! Haha skit äcklig! Sen så drog vi hem typ halv 10 oh ja kanske kom hem för ett litet tag sen!:) men tack för allt idag tjejer jag älskar er mer än allt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0