-

tjenis penis. Oj oj oj man märker verkligen att jag snart ska fylla 14..
aja idag vaknade jag runt 9 kanske?
Aja jag drog till Victor och Kruger klockan 12 typ !
Shiet va victor har förändrats! har liksom inte sätts på 4 år :')
och vi har känt varandra hela våra liv! Och förut umgicks vi VARENDA dag!
Vi var bästa vänner verkligen! så skönt att ha fått kontakt igen! Vi var i alla fall i Handen oh i VH.
Chillade osv.
Sen klockan 4 drog jag t fryshuset på tjejmöte typ?
Först var alla skiiiit tysta,och allt var så jävla tråkigt för ingen sa ett ord haha..
Men jag e ju fett pratglad..alltså verkligen! haha så börja snacka me alla där och tillsist var alla vi bra vänner! Vi snackade om allt och de var skit mysigt,längtar tills nästa gång!
Skit schyssta tjejer!
Sen tog jag sällskap med några till Gullmars och sen åkte jag hem och åt.
Sen nu så ligger jag som en sten framför datorn haha!
Men imorrn blir de skolan,sen åka t Nathalies skola,och sen så drar vi hem till mig så slaggar hon här! fan va grymt!
Och sen drar hon hem på lördagen,och på lördag så drar jag och mamma med Olof och Tommy på finalen på melodifestivalen eller vad de nu e?
Haha vet inte ens själv..
Men ska ta de lugnt nu och kolla på BB om ett tag
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0