-

Sha,idag var jag i skolan,sen kom Nathalie dit,då mötte vi Robert och åkte till Tyresö och hämta mina vantar.
Träffade en skit rolig och grymt jävla cool kille/man på bussen! han lärde oss många saker! Han var verkligen grym haha! Men aja sen när vi var klara så drog Nathalie hem ,oh Robert följde med mig ända till Gubbängen igen och sen åkte ända tillbaka till Tyresö igen ♥_♥
Hihi!
Aja imorrn har jag studiedag! Så himla skönt allvarligt!
Då ska jag och mamma vara barnvakt till Isabella och Melina♥
Och på kvällen ska jag träffa hela tjejgruppen!
Sen får jag väl se vad jag hittar på haha!
Sen slaggar Nathalie här fredag-lördag! Mys!♥
Sen var de nån som fråga vad som hänt me tobbe? Tänker inte ens ta åt mig om ni kommenterar nåt tillbaka nu men så här e de faktiskt,säger ganska kortfattat!
Han tog pause helt plötsligt? I två hela veckor? Fick inte ringa,smsa,chatta eller träffa han?
Tänkte att något var fel liksom,sen fick jag reda på att han har haffat 2 andra medans? Och vart på G med sin egen kusin? allvarligt ..fyfan.
Sen smsa han oh gjorde slut? och ringde senare och sa att jag var slampa? alltså wtf?
Sen kaxa han me mina vänner och gick på dem ist? ringde och sa skit saker? jag hade till och med sätt vad han skrivit till alla så de var inget jag tvekade på liksom..Ucsh vilken snorunge han är..och ingen av hans vänner gillade mig? dem hade inte ens träffat mig? vad e deras problem liksom? Jag är i alla fall glad att det är över,vet redan en som är 1000 gånger bättre än honom nu så ! Ja jag e bara glad!
Så nu vet ni hur jävla äcklig han är! Och det där var inte ens en tiondel av allt..fyfan-
Puss♥
Så mycket kärlek till dig Robert ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0