Planer

Hej,tja,tjena,jag vet inte hur jag ska börja haha men i alla fall,jag vaknade för kanske en timme sen,ja gick upp och duschade direkt (kärlek)..och nu sitter ja i soffan och klär på mig. Idag ska jag träffa Alex,sen ska han följa med storasyster isabella,mig och lillebror oliver till Farsta. Jag måste hitta något till skolavslutningen! Jag har nästan panik! Trots att jag inte måste ha de! Haha tror de ändå kommer sluta me att ja köpt ett par skor och smycken,så tar ja bara ett par shorts och linne hemifrån haha ..sen ska jag ha lockigt hår,eller aa jag får väl flörta med Bella om hon kan fixa det för hon är ju frisör och gör grymma lockar!
Men ska fixa iordning mig nu!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0