-

Tja!
Jag vet att ja inte har bloggat,ja brukar ha annat att tänka på haha.
Men i alla fall ..just nu sitter jag på tuben,ska av i hökarängen och sen ta bussen till skolan..as konstiga tider alla tåg går :s så om ja tog tåget nu hinner ja men måste vänta på min buss typ 10 min-.- oh om ja tog nästa tub så hinner ja inte med den bussen oh kommer typ 20 minuter försent till skolan-.- aja vad ska man göra! Har i alla fall musik första lektionen i skolan,tror jag ska sjunga:)
Men alla som går på draman e typ inte i skolan på två dagar så vi är typ bara 10 stk i klassen just idag oh igår oxå haha chill! Juste,imorgon är ju alla lediga,så ja ska dra med heba till grönan! Vi kommer nog ha as kul! Men ja orkar inte skriva så mycket mer,ha de bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0