-

Hellu!
Igår så var jag hos Alex,vi kolla på film,hade mys osvovs.
Sen drog jag hem 7,och då kom Matilda och käkade med mig. Hon sov över också men det var planerat! Så ja,vi drog till centrum,köpte massa godis,läsk ,ben&jerry osv! När vi kom hem kollade vi på en komedi film,garvade sönder haha. Vi somnade runt 1-2 kanske? Vem bryr sig egentligen haha men aja sen vaknade jag av att Matilda snacka i sömnen och ba "alltså..jag gillar ju inte Salami?.." haha fick de på film och allt haha! Sen när hon vaknade så sa ja de hon ba "du skojar?..jag drömde om att massa i familjen ville ge mig salami..." haha så sjuk. Aja sen idag så drog vi till Farsta,vi hade sjukt kul,kikade runt överallt typ och sen bjöd hon mig på Kina buffé,as äckligt fyfan. Ingen smak så de sög ju. Fick typ bomba me soya haha..och juste,ja köpte en sån där typ baseboll munkjacka,och ett linne haha ..aja men så drog vi hem och hon käkade här igen,och efter de duscha jag och nyss bakade jag en kladdkaka för man ska typ ta med till skolan imorgon jag vettefan varför faktiskt..aja nu ska jag kolla på White chicks med mamma,tro mig man får aldrig nog av den,nog den sjukaste film ja sätt. Verkligen värd att kolla på!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0