nyvaken osv.

sho ,vaknade för typ 10 minuter sen.
orkar inte stressa till skolan utan ja tar sovmorgon och skyller antingen på att dem glömde säga att jag hade sovmorgon igår -.- och ja fick vänta 1 och en halv timme!!! eller att ja bara trodde att vi hade de idag? tror den första låter bra !
haha.
aja ,jag ska dra hemifrån 9.05 ,då hinner ja blogga och typ fixa mig ganska lugnt ändå .
älskar när man bara kan chilla och inte behöva stressa ,för hellre att ja skippar första lektionen och är glad oh pigg resten av dagen istället för att typ skynda oh stressa till första lektionen och sedan va sur,grinig och trött på resten av dem.
Efter skolan får jag se vad jag ska göra,kanske träffar Tobbe snabbt ♥
saaaaknar !
särskilt när vi snackar i telefon :( eller facetime ,att få höra hans röst och se hans aniskte ,då vill man bara springa till Tyresö asså.
Men aja de beror på när ja slutar idag :c
annars ska vi typ träffas ändå på tor,fre,lör & lite av söndagen ,grymt!
men ska typ chilla lite nu så får ja blogga sen :)

puss
(ny profilbild på FEJSBUK Btw)




Kommentarer
Postat av: kelly

Hehe taack :D <3

2012-01-17 @ 16:01:01
URL: http://streetdancelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0