ingen blogglust :P

har hänt en massa JUST IDAG!
ucsh!
jag som trodde 2012 skulle börja grymt ,men nej .
aja gör ett snabbt "2011" test ? så ni iaf får något :)<3

En lista om 2011 !

Hur har året varit för dig? - Både bra och jävligt dåligt.
Bättre än förra året? - Beror på hur man ser det. men venne 
Någonting du aldrig kommer glömma ? - När jag träffa Samuel <3 
Har du flyttat under året? - Nope.

Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, det har ändrats hit och dit, haha ^^
Isåfall vilken? - mååånga 
Har du kysst en främling? - Haha kind of :3


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit under året ? - blandat. BÄST men oxå SÄMST.
Har du varit kär? - som fan <3
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- Ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - japp ...ucsh.


SORG & HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Japp :/
Har någon i din släkt avlidit? - venne typ 2 hundar men ingen människa I think?
Har du gett någon en bitchslap/en knytnäve? - japp!
Varit i slagsmål? - JAAA

 

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - japp mycket!
Isåfall vad? - Privat ¤
Har du skämt ut dig? - haha arå!
Har du ljugit för en vän? - Isåfall nån liten vit lögn, inget stort!
Har du varit ute en hel natt? - Ja ^^
Har du blivit tagen av polisen? - nope. eller typ några jag var med :3
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - haha aa ^^
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja


SKOLAN & FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Gubbängsskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - JAA!
Hatar du något/någon på din skola? - Hatar många! 
Har du gjort något framsteg? - Ja, blivit en bättre människa! men ska bli ännu bättre 2012!
Haft alla rätt på ett prov? - japp

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja!
Har du förlorat någon vän? - Ja :/
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Yes!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, eller inte vad jag minns?
Har du ljugit för en bästavän? - nej?
Har du haft en relation med en vän? - nope .

DRIVBILD!!! TILL 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0