hemma hos tha king!

haha sho!
igår träffade jag älskling i tyresö ,så #¤#%#" bäst oh underbarast!
wiho!!
efter de så drog ja till matilda :) så vi gick hem t mig och sov över där!
sen idag så kom älskl,frasse oh jocke hem till mig ,matilda var oxå med ^^
vi kollade typ på en halv film haha ^^
sen så drog frasse oh jocke ,sen drog matilda,då var de bara ja oh Älskl kvar :D
hihi aaa de hände lite saker så ja typ grät blablabla ,men han trösta mig ,aw <3 tack för att du finns Tobbe <3
hihi sen drog ja oh lämna av han vid tuben oh då hämtade Nathalie oh hennes "familj" mig :)
så nu e jag hemma hos henne oh chillar oh garvar sönder hahah :D
men nu har vi bokat att ja,Nathalie oh tobbe ska träffas imorrn :D
så de blir najs najs :D<3
saknar honom redan ? wtf? helt sjukt :** men e skit glad!
men nu ska jag vara social!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0