Bloggar från mobilen.

Sho!
Har inte hunnit blogga idag !
Damn börjar bli riktigt dålig på de här!
Men från oh me om en vecka typ ,då lovar ja minst 3 inlägg per dag !
Men e inte inne på datan så mycket nu längre så de bli väl mest från mobilen.
Thank god att ja har blogg appen på min AJFÅN !
Haha aja e typ skit trött! Ble
Idag så träffade jag Matilda ,vi drog t Farsta ,shoppa lite osv osv.
Matilda köpte ganska mycket men ja hade bara 200 kvar så jag köpte en silver ring me ett hjärta på för 150:- oh Matilda köpte ett likadant ,de ska sombolisera att vi aldrig lämnar varandra , hur arga vi än är på varandra .
Vi löser det ALLTID!
Helt sjukt! Oh ingen av oss ville ha ett vanligt kompis halsband så de blev lite speciella just för oss!
För vi e ju ändå ganska speciella !
Efter de drog vi snabbt hem till mig oh åt middag oh snacka ,oh spelade in ett videoinlägg som kommer upp ..nån gång ^^
sen hade vi typ lite pengar över så vi gick oh handla godis <3 lööv !
Sen så ska Matilda åka till landet imorgon så vi gick hem till henne oh kolla på en film och snacka! Sen åt vi vanilj glass med hallon! Najs va?
Men typ klockan 3 var ja nära på att spy oh mådde fett Piss ,så ja pussa Matilda oh drog sen hem! (hon följde me mig en bit tills mamma kom) !
Men nu ska jag sova,eller jag måste i alla fall!
Uppdaterar imorgon om jag inte är jätte sjuk då
XOXO !
Haha lite bilder! Den me trosorna e för att ja oh Matilda hitta string på små barns avdelningen (ASG) hihi (y) så tråkiga asså <3 hihi ser ni bilden som ja hitta på Matildas dator ,så söt hon var! Hihi


Kommentarer
Postat av: jag på bilden längst ner..

erkänner att ja var skit sööt på den bilden :') <3

2012-01-06 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0