-

shosan hejsan!
jag e skit hype! mihi!
jag vet inte varför men ja e så jävla lycklig i mitt liv just den här perioden!
kan inte de vara såhär varje vecka oh dag!
hihi!
aja!
igår mötte jag felicia i gubbis ,vi åkte t gullmars och tog sedan tvärbanan till frys :)
haha vi åt lite pudding på tvärbanan och sen var vi typ framme 50 minuter för tidigt så haha vi typ hypeade i sofforna,åt pudding,sprang t gymnasiet,entren , åt kladdkake muffins,sprang runt ännu mer,gick 10430743 trappor osvosv :D haha !
sen kom typ alla som skulle vara me på dans intagningsprovet!
så vi gick till en dans sal och fick öva på danssteg till en hel låt ,fatta va najs?
de var svåra steg osv men man lärde sig lätt och jag tyckte de gick as bra för både mig oh felicia!
sen gick vi runt lite i skolan med alla ,och sen fick vi skriva lite ,typ massa frågor osv. de tog ganska lång tid så jag och felicia sket i skolan ^^
men vi drog ändå t min skola och hälsade på min klass,marvin och matilda!
sen drog vi till hennes skola i Tungelsta !
den var skit åzum!:D
haha men svaret om jag kommer in eller inte får jag idag eller senast imorrn!
jag håller tummarna!!<3
men aja nu sitter ja här och väntar på bättre tider :/ haha nej skojjar bara ,nej ja väntar typ på att tobbe ska smsa och att tiden ska gå fortare så ja kan tagga t plugget ,pallar inte sitta vid datorn när jag ändå är helt klar.
btw så kommer inte mitt video inlägg upp för 1. det var jävligt många som gillade så inlägget var typ 30 minuter ,vem orkar se hela den ? jo ingen.
2. de blev skit oseriöst .
3.det skulle tagit minst en dag att ladda över den ,och med min dator som knappt kan hålla sig själv på i 10 minuter skulle knappt pallat.
så som "tröst" får jag skriva om er alla var för sig sen :))
och ni som ba "nattis hur haru blivit så stark i ditt liv så snabbt" då e mitt svar- jag skiter i att umgås me dem jag mådde dåligt av ,jag fullständigt skiter i vad andra tycker om mig ,det är mitt liv! jag bryr mig inte längre om nån säger att jag e tjock ,so what? jag bryr mig inte ,för jag vet att ja inte e det . jag kanske har kurvor och sånt men jag e långt ifrån fet/tjock? och dem som sa att ja var ful ,jaha? jag föddes såhär ,jag kan inte göra nåt åt de även fast jag vill ibland. och sen har jag typ världens bästa kompisar och har fått sååå många nya ! dem som gör mig riktigt glad! tänk posetivt! gå till en psykolog vad som helst! ta tag i det! ingen ska behöva sitta inne ledsen .
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0