-

Godmorgon snyggingar,allt bra eller? :D Med mig är det toppen, ska dra mot tunnelbanan och möta felicia om en timme :D ja e redan klar osv. så toppen! vi två ska dra till fryshuset :D vi ska på dansprovning för att komma in till skolan!
finns typ en plats! ja måste komma in !:( men de skulle vart 197438282 gånger mer roligt om felicia oxå kom in!
Jag vet att jag inte bloggat,för ja trodde inte ja hade läsare <.< men ja kolla på statistiken oh den går upp oh upp fast ja inte ens gör något? men de e ju gött!
ska verkligen försöka så gott ja kan !! inte alltid lätt .

men aja jag ska kolla på tv oh chilla nu!
men planerna just nu är att ja ska träffa Tobbe på fredag <3
oh sen dra till Nathalie på Lördag eftermiddag oh sova hos henne ! grymt visst? :D
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0