-

sitter oh kollar på Cake boss :)
idag var jag på BB och hälsade på sötaste Isabella :DD<3
sen drog familjen och åt pizza ,typ väääärldens största :OO
haha amen aja ,sen drog vi hem så ja tog av mig sminket :)
ser fking hemskt ut men aja ^^
sen kela ja lite med Roxy i min soffa (y) så söt <3
haha oh nu lämna ja henne i vardagsrummet för min arm domnades bort XD
men nu ska ja fortsätta kolla på Cake Boss <3
ska kanske hämta ett glad cola oxå hihi .
imorgon har jag inte bestämmt något speciellt .
vill göra något :DD hihi hype unge jag är .
men puss på er !
btw så kommer ett videoinlägg strax :*
och här kommer en bild från när jag oh johanna gjorde marängswish haha :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0