va sur jag blir!

hejsan sötisar!
Jag e ganska sur nu!
Igår var jag ju på möte i farsta,tog 5 timmar,men det var kul ändå!
Men saken e den att jag bloggade typ 2-3 gånger igår! men inte ett enda inlägg finns kvar?
Så ni vet att jag inte dissar er haha ;)
men aja ska berätta mer om gårdagen snart!
Vill bara säga att just nu e jag hemma,lite halv sjuk =/
Men jag får bli bättre tills imorgon! Så Tobbe kan komma hit!
Vi har typ inte träffats på nästan en vecka! Ucsh jag mår dåligt när jag inte är med honom!
Ett liv utan honom = inget liv?
Jag,Tobbe,Antonio och Matilda ska typ ha värsta mys dagen tillsammans imorgon kväll!
wiii!
Typ massa ben&jerry ,chips,godis,läsk osv.!
Kommer bli bra känner jag!
och nu e ju allt i mitt rum klart! Sååå fint!
ett drömrum för tjejer typ?
hihi ^^
Aja igår så var ja ju på dem där 4 möterna?*väldigt bra stavning känner ja...* eller de var som möten?
Vi snackade om allt möjligt ,tex. Barns rättigheter osv.
Vi fick frukost,lunch och sen på slutet fick vi fika. Jag var där med massa underbara !
Så de var najs!
Men nu ska jag käka något! så jag får lite hudfärg i alla fall!
ser ut som ett lik,enligt mamma dåra ^^ haha
men ni får ha de bra !
Btw så fick ja två jätte fina kommentarer! blir så himla glad! Tack sötisar! Ni e så underbara och söta!♥ Jag kollar gärna in era bloggar! Tusen tack ♥
Puss ♥

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0