Skolsak.. läs inte <.<

Idag har jag varit i skolan,eller i alla fall så sitter vi i datasalen nu.
Det som har varit bra idag var väl att ganska många som typ hatar mig har varit fett snälla mot mig . Det gör mig verkligen glad att inte vara hatad och få bitchblickar hela tiden!
Och det dåliga var väl att jag e ganska trött osv. Inte så mycket man orkar göra då precis.
Men aja nu tänkte jag hissa/dissa
♥Först vill jag hissa smink! alltså jag  vet att det är många tjejer som håller med mig. Smink gör så mycket. Man ser helt anorlunda ut med smink. Om man inte tar för mycket så blir det ju jätte snyggt osv. Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte klara mig utan smink en enda dag i skolan. Jag skulle typ bryta ihop och gråta haha vilken pajjas jag är. Man kan se piggare och finare ut också! Men jag vet att många tänker som jag så HISS till sminket!♥


♥Nu vill jag dissa en sak. Och det är långa och tråkiga dagar. Man blir bara så trött och arg . Inte så jätte kul att vakna halv 6 ,gå till skolan till 4 och typ ha världens tråkigaste lektioner hela dagen . Sen kommer man hem och äter,sen somnar man . Sjukt tråkigt! jag som älskar att hitta på saker hela tiden haha .♥

Och nu ska jag göra en Wishlist :
1. jag vill att jag och Tobias ska hålla hela livet.
2. Jag önskar att man gick i skolan typ 3 dagar i veckan bara.
3.Jag vill bo i Tyresö nära Tobias.
4. Jag vill träffa Justin Bieber och krama sönder honom.
5. Jag vill att mobbning,misshandel,mord,kidnappningar,våldtäkter,rån,tobak,alkohol och droger ska vara helt borta föralltid. tänk hur bra allt skulle vara utan allt det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0