mysig dag..

hej!
Kom precis hem från Oliver som hade kalas typ haha han e 5 !
Men i alla fall ,igår kväll slutade det med att Emelie,Sofie och Johanna sov över hos mig,vi hade de skit mysigt,
kollade på film,sminkade oss hel galet ! och pratade som alla tjejer liksom!
Sen imorse vaknade vi runt halv 10 ,så direkt när vi vaknade drog jag,Emelie och sofie på promenad i en timme,sen drog vi hem,och sen bestämde vi oss för att typ dra och gymma osv. Så Emelie,Sofie,Alva och jag drog och skulle typ gymma och simma,men dem i kassan ba "ne blablabla ni får inte utan vuxen.." så vi simmade hela tiden istället,så sjukt kul att jag till och med inte ens brydde mig att jag var helt utan smink,löshår osv.
Men helt underbart!
Sen drog vi och åt Thaimat,och sedan drog dem hem och jag taggade till oliver.
Var där i typ en halvtimme så drog jag haha.
Men ska typ ringa brudarna nu så ska vi hitta på något tror jag.
Men uppdaterar mer senare!
Puss!♥







Kommentarer
Postat av: Nathalie

KOLLA SNYGGINGEN HÖGST UPP!

2012-03-04 @ 23:13:22
URL: http://nathalietingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0