lite tips!

Sha !
Idag var jag i skolan. Hade brotom så det blev sån här snabb sminkning,men då gjorde jag som jag inte brukar med min foundation,och det höll faktiskt mycket bättre och täckte skitbra! så blev skit glad!
Men aja sen på morgonen hade vi NO prov...jag suger verkligen på NO och jag hade fått reda om provet dagen innan,och jag hade inte ens skrivit upp allt..så jag misslyckades totalt kände jag.
Man skulle typ ha över 15 rätt för att inte få omprov. Utan att överdriva så tror jag att jag kanske fick 3 rätt ,och jag svarade typ bara på 4 frågor. åhh jag blir ju så galen!
Senare så hade vi SO, och just nu håller vi på med lagar osv. och jag e verkligen skit grym på det! vill bli advokat eller något! helt sjukt roligt alltså!
Och det ska vi ha prov på om typ en vecka,och jag känner att jag knappast behöver träna för allt sitter kvar i mitt minne av det.
Aja ,efter skolan gick jag hem,och då var min kusin Stefan där,mamma skulle typ klippa honom.
Och efter det åkte jag och Stefan in till T-C och köpte skit fina/coola/roliga iphone skal! dem har verkligen skit snygga och as roliga skal där ! Och vilket skal man än tar så kostar det bara 60 kronor! grymt eller vad?
Så finns det hörlurar och högtalare till mobilen där oxå! stefan köpte ett par högtalare för 40:- och ett skal. Och jag köpte tre skal! (kommer bild)
Men nu har jag precis duchat så jag smörjer in mig med body butter Cocos ! så himla gott man luktar!! Och om typ en timme kommer ett slags inlägg om hur jag sminkar mig så keep looking!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0