"frukost"

haha hej al♥la sötisar!
Just nu äter jag som sagt "frukost" haha oh de består såklart av en kladdkake muffins med mjölk,haha jag bakade dem igår men så pallade ja inte äta ,så imorse blev ja sjukt sugen så tog en nu ^^
Aja i alla fall!
Jag är ju elevskyddsombud!
Så idag ska vi ha möte vid "Tuben" ..typ en fritidsgård ..i dont give a shit.
Aja hoppas jag hittar liksom!
Ska vara där typ halv 9 men vissa sa 10 över 8 så jag dra kvart i 8 för säkerhets skull!
Men aja efter jag varit i skolan ska jag kanske träffa min Coach och hitta på något!
Men jag måste dra snart ,här e mina planer för komande dagar!
Puss♥
Onsdag: möte,coach,fixa klart mitt nya rum!
Torsdag: kanske åka till Tyresö!
Fredag: kolla på film hemma hos mej och ha myyys kväll ! Med Antonio,Matilda och Tobias!♥
Lördag: Åka till Tobias i Tyresö tror jag?
Söndag: Kanske träffa Ella Syyyyster (SWAGBROE) haha♥
Sen på sportlovet ska jag chilla,träffa Älskling ,Robert ,Ella och många andra! kommer bli bra tror jag!
Men måste verkligen sticka bye!
♥(arkivbild..) ♥



Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Supersnygg blogg :D Vad har du gjort idag? hoppas du haft det bra i alla fall! kika gärna in på min blogg så hade jag blivit sjukt glad, kram på dig!!

2012-02-22 @ 20:55:41
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Amanda

söt du är:)

2012-02-22 @ 22:27:40
URL: http://sauber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0