.

Blir så grymt glad !
Har haft runt 200 besökare redan !
Bara idag! Så glad tjej!
Snälla fortsätt bara läsa !
Och e så överlycklig över alla fina kommentarer!
ska försöka svara på alla men har typ fullt upp hela tiden!
Hoppas ni förstår!♥
Men ikväll kom ju älskling hit ,och matilda också. Så vi tre gick och köpte
Ben & Jerry,läsk,cider,godis mm.
Sen blev det mys med filmen "jag saknar dig"
Ganska bra film men inte lika som alla säger att den är faktiskt :/
Men matilda började böla sönder och ba "ohh natali jag tänker på hur livet skulle vara meningslöst utan dig" osvosv.
AWW! Älskar dig Matilda Elfström ,skulle inte leva en sekund utan dig ! skulle inte gå!♥
Men sen kom Emelie upp också så kollade vi klart på filmen .
Sen drog jag oh lämnade älskling och sen så stack jag nyss med emelie till konsum ^^
Men e as trött! Och om jag får fler frågor tills typ i morgon så svarar jag på alla!
Så kommentera så mycket ni kan!
Men haha nu ska jag lilla boknörden läsa "dödligt villospår-Nora Roberts"
PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0