Det går bra nu .

Hej alla fina!
Jag känner verkligen att de går bra nu!
Som rubriken talar!
Allt är typ så perfekt som de kan bli!
Jag hatar mitt utseende fortfarande. Men nu tänker ja istället att,såhär föddes jag,jag kommer inte ändra mig för någon,så här ser ja ut och den här kroppen och de här ansiktet kommer jag leva med hela mitt liv. Så det är bara att acceptera! Jag har underbaraste pojkvänen och världens bästa vänner!
De går uppåt i skolan,får mer och mer läsare och jag blir såååå grymt glad när ni kommenterar!
alltså åhhh så underbara ni är alltså!
Kärlek till alla er! Ni är fan guld värda!



Kommentarer
Postat av: Ella Dahl din SWAGBROE <3

Älskling älskling älskling, du ÄR vacker och har ALLTID varit! men du vet att jag finns här för dig om det är de minsta lilla.. hoppas du kommer till mig så fort det är något.. att du ringer eller messar eller så... älskar dig mitt hjärta Natali Krstic <3

2012-02-23 @ 19:17:31
URL: http://elladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0