-


sho!
har faktiskt tröttnat lite på min design och vill fixa en ny!
Den jag har e skit snygg men man vill ju ha nytt ibland? eller har ja inte rätt?
aja ska kanske fixa en ny blogg.. och då kommer designen såklart vara där,ganska logiskt.
Aja jag har inte så mycket tid för bloggningen så ni får nöja er med nått inlägg lite ibland! haha

Men idag var jag i skolan. det gick ganska snabbt ,varje dag som vi inte har matte går snabbt tycker jag. för matte blir såååå långtråkigt!
aja efter skolan drog jag hem så skulle Tobbe komma ,så ja ba "amen ring när du e i Gullmars"
sen ringer han mig oh ja ba " e du i gullmars nu eller?" han ba "haha kolla ut genom din dörr"
såklart står han där haha!
och han var verkligen as trött! har aldrig sätt han så lugn ,han som alltid brukar vara så hype!
men sen kom Matilda och hon e det alltid energi i så hon gjorde han hype oxå! haha så vi åt blablabla ja ni förstår! Och nu kom jag nyss hem för ja och Matilda följde med Tobbe till tuben! hihi !
Så nu kör ja kvällen med lite glass,Tv & grym musik!
(jag har fått nån konstig ny musik stil..) I KNOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0