-

Har inte bloggat för har varit lite sjuk osv.
men nu ska ja blogga lite!
Jag har faktiskt tänkt på lite saker och kommit fram till

1. Jag har en perfekt pojkvän ,han är världens bästa för mej!

2. Jag tror jag e trög,missbildad eller efterbliven ..inte för att överdriva nu!

3. Jag typ drogar facebook,det är absolut inte roligt men man mår piss utan det?

4. Jag har så fantastiska vänner! som jag älskar och som jag hoppas även älskar mig trots mina små handikapp!♥

5. Att jag har absolut den torraste och sjukaste humorn någonsin! tur att jag har två som har den oxå,kärlek till er med den!♥ Det vill säga Matilda & Tobbe ♥

6. Jag har undrat mycket över detta ,och det är att jag e faktiskt ganska imponerad över att jag och matilda fortfarande får träffas pga att det ända våra föräldrar hör av oss är irriterande och högt garv!

7. det här e oxå en sak ja e chockad över! att typ min mage inte har sprängst! för asså när man garvar så kommer de ju från magen?eller nåt sånt..?

8. Jag kom på för cirka en vecka sedan att jag faktiskt hette Natali ...pinsam tystnad när matilda oxå kom på det.

DET DÄR VAR HELT RANDOM! MEN DET ÄR JU INTE SÅ OVANLIGT !
haha men aja ! jag var hemma idag och som man gör när man e sjuk,,eller aa iaf för mej så består dagen mest av SMS,musik,och flumm för sig själv. helt otroligt hur dålig humor man får,och den är redan helt otroligt jävla sjuk så den blir liksom dubbelt så tråkig! så varning för dålig humor när ja e sjuk!
HAHAHHAHH HIHIHIHI HOHOHO MIHIIHIH TIHIHIIHIH TOHOHOOHOH!
Aja ska lägga ner nu :( imorrn ska ja iaf till skolan! sen kommer Tobbe kanske hem till mej!
PUSS HEJ!
som ni ser på bilden så är de min vackra pojkvän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0