facebook status "gilla så skriver ja lite om dig på bloggen"

Ebba strömberg- en söt tjej i min skola :)<3
Amanda Staaf - en jätte snäll,rolig och söt tjej som går i min skola! synd att vi har tappat kontakten ganska mycket :/<3
Julia Demo - en jätte söt och snäll tjej som går i min skola <3
Olivia ringkvist- en tjej som e sjuuuuuukt jävla rolig och snäll! vill verkligen träffa! jätte söööt och framför allt min "mamma" ;) <3Sara Isabel Brown - en söt oh snäll tjej som jag har träffat några gånger <3
Naadine Tvättmedel ( Awada) - skit söt ,snäll oh rolig tjej som går i min skola!<3
Lydia Folkman - en sjukt söt tjej som går i min skola! :D skit snäll oh rolig!<3
Adam Meshesa - en helt underbar kille! skulle kunna skriva en bibel om dig lille brorsan! kommer alltid finnas för dig i alla lägen ,ALLTID!<3 bara att ringa <3
Simon Axelsson- en jätte söt kille som verkar vara grymt snäll! skulle vilja känna lite bättre faktiskt!<3
Jonathan Schiött - en jätte snäll och söt kille som jag chattat och smsat med jääätte länge ^^ vill träffa !:D <3
Ella schelin Dahl - söt och snäll tjej som jag inte känner så bra :) <3
Oskar Zeidan Mellkvist - suuuuper snäll och sjukt söt kille som jag "kännt" nästan ett år nu :) skit coolt faktiskt!:)
vi har aldrig träffats men hoppas vi kan göra de snart !:) vi har säkert oändligt många sms och meddelande :D haha en grym kille helt enkelt!<3
Victor Noack -en snäll oh söt kille som jag började chatta med idag :) skulle vilja lära känna bättre :)<3
Juri Krollmann - en snäll kille som går i min skola :)
Penelope Brunnström - världens sötaste lillasyster :D skit rolig,söt och snäll! underbar ILY <3
Niklas Åhlander - en jätte söt och snäll kille som jag chattat med några gånger ,vill lära känna bättre :)<3
Nathalie Andersen- en jätte snäll och sjukt söt tjej som jag sätt en gång!:D vill lära känna dig bättre ! btw så blir man fett avundsjuk på ditt utseende :c <3
Kelly Miranda - en störtskööön tjej som är bland den bästa vännen jag haft! så sjukt snäll,söt och rolig! får mig alltid på bra humör :D 1 thing 2 you 3 words 4 you I Love You !<3
Gabbi Mauricci - en jätte söt oh snäll tjej som går i min skola :D <3
Fanny Jansson -en skit fin,söt,snäll och skiiit rolig tjej som jag känt något år nu !:D hihi en av mina bästa vänner ! lova ya Fanny
Marcus Bäckelin - en snäll och fin kille som går i min skola :) har träffat några gånger :)<3
Natalie Rönnberg - en jätte snäll tjej som e skit söt! vill träffa och lära känna bättre!<3
Marcus Holm- en skit rolig och snäll kille som gick i min klass förut! vi måste träffas snart för ja saknarej enormt! :D <3
Ebba Frösslund - en jätte snäll,rolig och söt tjej som min förredetta bästa killkompis var tillsammans med :) har oxå träffat dig på grönan 1 gång :)<3 måste snacka mera vi har tappat kontakten :/
Victoria Bachour- en söt och snäll liten tjej som gick i min förra klass men som fortfarande går i min skola !:)<3
Thea Mogestedt- en snäll och fin tjej som jag kännt ett tag oh som går i min skola :)<3
Anna Billinger - en söt tjej som ja inte känner fast verkar jätte snäll :)<3
Olivia Björklund- en jätte söt och snäll tjej som jag ville lära känna mer :) <3
Kevin Roberts - en jätte söt kille som ja lärde "känna" för ett tag sen !:) önskar vi snackade oftare :D skulle vilja träffa oxå!<3
Herman rydergård- snäll kille som jag har träffat några gånger :) lärde känna dig genom min kusin när vi var små :] har inte träffat på ganska länge <3
Johanna Ahl - åhh bästa vän! du e sjukt underbar ! skit rolig,söt,snäll och bäääst! älskarej!<3
Rasmus Söderqvist - en skit söt kille som jag har smsat och chattat med ett tag nu :)<3 skulle vilja träffa :)
Ado Doggelito- en söt kille som jag typ chattat med någon gång :) <3
Julia Nyström - en skit söt,snygg,glad oh rolig tjej i min skola :D<3
SORRY SORRY SORRY OM JAG GLÖMDE NÅGON MEN DE VAR JÄTTE MÅNGA OCH DET VAR SKIT JOBBIGT! SÅ SKRIV BARA TILL MIG OM JAG GLÖMDE DIG POZ!<3

Kommentarer
Postat av: Julia

detsamma!♥

2011-11-29 @ 21:14:19
URL: http://lydiaojulia.blogg.se/
Postat av: Kreddan u know ;)

Love u 2 Natta <3 <3 <3

2011-11-29 @ 21:33:59
URL: http://streetdancelove.blogg.se/
Postat av: Victoria

Detsamma Naaattis!! <3

2011-11-29 @ 22:10:19
URL: http://victoriablogg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

aaw gulle då<33

2011-11-30 @ 17:44:45
URL: http://nathalietingvall.blogg.se/
Postat av: Rat king

Söderqvist @ rat cute hamrider <3

2013-01-23 @ 23:32:14
Postat av: Gam (vulture)

Gamen (the vulture) är ute och cirkulerar! ingen mat här inte? bra att du lyckade skriva med näbben nu shuno åsna "Rat king"

2013-01-23 @ 23:43:18
URL: http://www.JesperPastornWahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0