statistiken suger "¤%¤%/%&(/&)=()7£$€${}{@£@£€£$€[}[\]}\}

sho!
idag var ja i stan och farsta ned sanne och Sofie !
wiho!
vi handlade och åt mat sen kollade vi på bio . Stig helmer ^^ den var typ  ...okey? ^^
aja pallar inte skriva så jätte mycket men de kommer bilder på de ja köpt ,och venne varför men asså ja e skit glad oh nöjd me mitt liv just nu! jag har fått så många nya skit underbara vänner!! men den gamla bra har ja kvar såklart! men dem som gjorde min olycklig finns inte i mitt liv mera !
så fking bleee skööönt!
aja fan va skönt att tänka posetivt !!!! wihoo!
men aja imorrn kommer Tristan hit WIIIII!!!!! :DD
haha nu kommer bilderna iaf!<3
(det står att visa bilder togs för ett tag sen ,,men de e fel på datumet i kameran) ..^^


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fett fina saker du har köpt nattis! ;) Btw fina bilder också haha :D ^^

2011-12-27 @ 15:57:15
URL: http://victoriablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0