shit har typ inte bloggat på en vecka ..

sho!
ja ni kan ju läsa rubriken ^^
har verkligen inte haft tid eller lust :)
men de ja kmr ihåg vad ja gjort e att ja köpt julklappar :3 lite ego-stuff till mig själv osv.
men kan inte lägga upp bilder på presenterna för dem flesta ja känner läser min blogg :)
sen har ja julbakat en hel dag med mamma ,typ vart hemma från skolan ,vart me vänner osvosv :) aa så nu e ja här igen ;D och ja färgade håret mörkbrunt nyss ,skit grymt!<3
nu kmr lite bilder :3 men kameran va på lagning så har inte kunnat fota så mkt men nu så :D puss <3
Brända Jordnötter -
Rocky Roads-
Mjuk pepparkaka-
Jag & knäck-
lakritskola-
fina örhängen av bästa penelope & adam -
Allt-
lite trött ^^ -
Jag innan och efter jag färgade håret ! snyggare in real life :D
men aja e osminkad på den andra bilden men ja får väl bjuda ;3 <3
HAHAHHAH man ser ingen skillnad på bilderna XD dööör </3 men ja lovar man ser mer i verkligheten :) + att jag har smile gropar och på andra bilden så log jag på typ halva ansiktet XD se de ser snett ut XD men aja XD<3

Kommentarer
Postat av: pöllie<3

aaaww!min ängel!!!!!!!!!

fin du äääääää!!!!!

men jordnötterna smakade ....aa..duvet vad..^^

allt va super gott!

men du....på jullovet....DÅ BLIRE BAK! :D

men aa.....poz pullie!<3

2011-12-20 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0