every step i take,every move i make ,every single day,every time i pray ,I'll be missing you ..<3

shooo :D
e klar för sista skoldagen nu ;)
börjar 10 i 9 så går om typ 40 minuter :c orkar inte sitta oh vänta bara </3
haha aja vi ska bara vara där i typ en timme så slutar typ 10 ;) wiii!
sen ska ja hem och fixa mig lite? eller a kanske inte så mycket men kanske lite <.<
efter de typ klockan 12 ska ja åka till liljeholmen och träffa Tristan :DD
sen får ja se när jag åker hem ,vet inte än .
Iaf imorrn ska ja typ köpa dem sista julklapparna :)
fick veta att min storebror skulle köpa en sak för 300 till mig så måste komma på nåt t han oxå..åh har fett svårt att hitta saker t han ,eller rättare sagt ,till killar.
kommentera om ni har ett vettigt förslag :) han e 16 år så ni inte ba "en legobil" XD men ni kan skriva t min fb eller som en kommentar här :) spelar ingen roll <3
men nu ska ja dampa runt lite och käka frukost eller nåt ^^
aja puss hej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0