..

Tjo !
kom hem från skolan ganska sent ..
VAR SÅHÄÄÄÄÄÄÄR HYPAD HELA JÄVLA DAGEN! ALDRIG MER ATT JAG DRICKER 5 POWERKING OCH 1 COCA COLA! NEVER!
HYPE HYPE HYPE! känner mig typ såhär just nu ! http://www.youtube.com/watch?v=SSWcPkobFnk
inklusive att ja sitter och sjunger som en anka för mig själv.. ajjt not good!
hahahhah ja e helt fucking hype :DDD mihihihihihiihihihihiihih :DD asså åhhh går inte att förklara känslan XD
haha men nu e det ju så att de e julafton om 10 dagar? WTF !`???!?!?!?!?
de finns inte ens en flinga snö på denna flintskalliga mark!
DAMP!
haha nejmen de e en sak ja verkligen stör mig på !
OCH EN TILL SAK JA DAMPAR SÖNDER PÅ!
KILLAR SOM SNAGGAR SIG!!!
åhhh varför killar...allvarligt VARFÖR???
det e inget elakt menat men de fulaste som finns! killar ska ha normal långt hår me mycket wax :D om man inte redan har skit snyggt :DD visst,,vissa passar i lite halv snaggat. MEN ! nu har alla killar börjat gjort de :@@ åh fult fult fuuuuult!
på den här månaden känner ja minst 15 killar som snaggat sig! ÅH MAJ GAD JA DAMPAR!
haha men aja XD
lägger ut vad ja ska göra dem här dagarna ..snart på bloggen :] ni ba kbry men ja väljer själv haha :D
nu ska ja fortsätta sjunga och hypa så får ni njuta av min älskling medans ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0