-

som ni kanske har märkt så har ja inte bloggat ..
de finns några anledningar men de har me mitt privat liv att göra så aa...
jag kan väl bara säga sry för många har tjatat..
aja igår var ja inte i skolan ..ja pallade helt enkelt inte ..
men idag ska ja till skolan ..gå på några möten osvosv..
sen får vi se vad jag gör senare idag :P
haha ^^
ganska konstigt humör för övrgt xD
ska dra till skolan me matilda,mamma och kanske issa? om typ 20 minuter :) men blev klar ganska tidigt för vaknade tidigare än vanligt + att ja typ har kastat mitt löshår nu,de har verkligen blivit skit äckligt!
men ska få nytt så snart som möjligt :)
tog en random bild när ja plattade mitt "naturliga" hår XD skit ful ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0